недеља, 21. фебруар 2010.

Pastel portret

44 x 33

3 коментара:

  1. Pored toga sto je toliko perfektno uradjeno, ova devojcica je jako lepa. Divno, divno......
    Fantasticno....
    Ako sam dobro uspela da procitam, prezime tvoje je Avramovic, ili??? Samo sam radoznala da li sam dobro procitala.
    Veliki pozdrav i imala bih jedno pitanje za tebe: da li mi dopustas da koristim kopije tvojih 3 radova od ranije, zbog modela mojih ramova koje radim? Radim i sama nesto, ali tvoji radovi su fantasticni, i ja bih sa tvojim slikama( kopie ) prezentirala moje ramove, naravno samo ako mi dozvoljavas. I jos nesto: ako ti se budu javili jadan mladi par iz inostranstva na engleskom, ja sam pokazala tvoje radove i oni su se odusevili, a oni rade dizajnerstvo, pa su se izjasnili da im se dopadaju tvoji radovi, i uzeli su adresu tvog bloga od mene. Naravno samo ako ti imas zelju, nisam mogla da te pitam, jer nisam imala neki kontakt. Niti ti nesto unapred obecavam, sam ces videti sta i kako, a nadam se da ce ti se javiti. Vidi ti sam i odluci sam. Nadam se da ti ne smeta, sto sam te prezentovala,jednostavno sam odusevljena time sto radis, a delimo nas grad. ;))))

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala na komplimentima! :)
    Odgovorio sam ti na mail!
    Svaki kontakt je dobrodosao, nema frke ;)

    U problemu sam sa vremenom, al' to nije nista novo!

    ОдговориИзбриши
  3. ODLIČAN RAD!
    Svaka čast,realizam preovladava do maximuma!BRAVOOO!!

    ОдговориИзбриши